Solskinnsdag.

Nok en solskinsdag. Igrunn så opplever eg stort sett solskinnsdager sjølv om det kan være aldri så grått ute og gå aldri så trått med meg:-)   I dag har eg gått en tur med Tina, det har ikkje blitt så mange turar i vår, formen har vore heller begrensande, men eg har brukt symaskina innimellom alle pausane på sofaen. Og tatt nokre kampar både med støvsugar og nyvaska tøy. Ja for når støvsugarslangen oppfører seg som en 100 kilo stor boaslange og klesvasken forvandlar seg til tunge murblokker, da blir det kamp, for eg er sta og viljesterk. Men kva gjer vel det når sola skin og det er muligheter for at ting ikkje verkar så stridige i morgon ? M.E. men mest håp og stor tru på at det blir bedre :-) Heldigvis/uheldigvis er eg fryktelig glømsk... og huskar ikkje kor ille det var, så då trur eg at eg er som før så det hender eg legg litt for store planar ja. Men Tina eg glad og fornøgd uansett korleis dagen blir og om turen blir lang eller kort er ikkje så veldig nøye heller :-)

Kommentarer