Inspirasjon

Eg har no vore på Hauglandssenteret i to og ei halv veke, opplegget er strålande og eg er dautrøtt;-)  ... men på ein god måte. Eg har jobba intenst desse dagane, gått på tur både i ulent terreng og i meg sjøl. Så skrivinga vart det mindre av. Er i ferd med å finna roen :-) og onsdag skal eg heim til kvardag att....får starte mjukt og fortsetje i feriemodus.

Eit hjarta på veggen, ein del av ei gamal hesteharv. Symbol på kjærleik og vørnad for jord og grøda.
Eg er fødd og oppvaksen på gard, har budd på gard heile mitt vaksne liv og veit at jord og grøda er viktig for føda.. ;-)  Matelskar er eg, med forkjærleik for tradisjonsmat og med ny inspirasjon er det rom for å ta tak i dette med meir handfaste ideear etterkvart når eg kjem heim :-)

Kommentarer

  1. Hei! Saknar småpraten vår rundt bordet. Reknar med du har kome litt i gjenge att ute or "bobla". Eg har fått meg eit par fine kanoturar og elles godt nøgd med treningsutbytet så langt. God sommar!
    Gjertrud

    SvarSlett

Legg inn en kommentar