Som kvinnfolk med virketrang og små begrensingar i viljen, så tar eg på meg mang ei oppgåve som høyrer gardsdrifta til. No er eg nett ferdig med all bilagsføring i rekneskapen for fjoråret. Stort sett sjølvvlært innan rekneskap vil eg seie sjølv om eg har hatt ei aldri så lita innføring for 25 år sidan deromkring..... Som tida flyg..... men i allefall fornøgd med alle dei ting eg kan og får til:-) Gode følelsen :-)

Nytt tilskudd i familien har det vorte og. Han heiter Adrian og er mitt andre barnebarn. Sundag den 7. April vart det helde barnedåp og etegilde i havgapet.

 
Adrian og onkel Kristian
Tante Marita bærer Adrian til dåpen


Mamma Eli Tove og systa Ingrid Elise saman med Adrian



To sett spreke oldeforeldre og to sett besteforeldre saman med Adrian og storesysta
Me hadde ein nyydeleg dag og kosa oss i lag.
Kosejentene <3 <3

Kommentarer